fredag den 23. marts 2012

Jeg fik en ide

Igår eftermiddags også var det ellers bare igang...

Først fik jeg tegnet ideen ned....

Og tegnet endda lige et mønster

Også gik jeg ellers igang med saks viseline(tror jeg nok det hedder første gang ever jeg har prøvet det)

Og efter en masse asen og masen især med lige at finde ud af hvordan jeg satte foeret bedst på mm.

Jeg er jo en novise i at sy.

Men det blev dog til denne taske...


Og selv om den ikke er helt fejlfri og det man kan kalde et unika, he he..

Ja så er jeg egentlig meget godt tilfreds.

Lavede endda en lille lomme i foret...

men det billede kan jeg altså ikke få til at komme ind af en eller anden underlig årsag...


Så nu tror jeg at jeg tør klippe i noget helt fantastik stof jeg købte til en kjole for lidt siden så nu skal det prøves, og har endda for første gang ever købt et mønster, så det bliver vel lige til eller ikke :-)

I skal også lige hurtigt ses sunes pctaske som også er blevet færdig :-)


Mangler lige en hank men den snupper vi fra en af vores sportstasker, så holder de bedre til drengene ;-.)


Solen skinner så den må ud og nydes ønsker alle en god og skøn weekend, og vil forresten da lige benytte chancen til at sige velkommen til nye læsere :-)

Har jo lige rundet de 50 så mon ikke det skal fejres med en give away....
Ved allerede hvad det skal være, men det skal lige laves klar først, så i må være lidt tålmodige.




3 kommentarer:

  1. Det er da en totalt fed taske den røde med mønsteret ..
    Ja den anden er også pæn - men den røde fanger mit blik :o)
    hilsen Mona

    SvarSlet
  2. Super fine tasker, det er du dygtig til. Så klip og sy du roligt en kjole. Den glæder jeg mig til at se.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  3. Jeg er også mest vild med din røde taske den er whau

    bliver spændende med kjolen

    tillykke dine læsere incl mig sagde hun så ;o)

    SvarSlet