lørdag den 17. november 2012

tada.... og nyt todo

Nåede absolut ikke alt på min liste som så sådanne ud....

  • sy mindst 4 juledækkeservietter
  • sy 2 grydelapper
  • sy ialt 3 pw hjerter
  • strikke for og bagstykke færdig på min trøje...
  • starte op på et par hjemmestrikket strømper.
  • lave en liste over ting jeg skal nå at lave inden 1. december..

Jeg har faktisk kun nået de 4 dækkeservietter.....
som du kan se her og mangler da også kun lige kanterne på de tre af disse her


og er heller ikke blevet helt færdig med denne her men lysten til at strikke den har ikke været så stor....
men mangler dog kun 5 cm af for og bagstykke også ærmerne... 
Overvejer lidt at sætte noget gråt ind i bunden af trøjen men får se, hvad jeg synes nu ligger den lidt mens jeg tænker....


og alle de andre ting nåede jeg aldrig til.....

Men har da slået op til min mors fødselsdagsgave hun har fødselsdag den 18 december i får lige et lille smugkig startede først på den igår så det er begrænset hvad jeg har nået...

lidt sløret billede og håber så min mor ikke læser med... :-)

Mine todoer for næste uge bliver lidt mere svævende og kommer til at se sådanne ud.

  • Strikke på min mors fødselsdags gave
  • lave nogle gaver til en pakkekalender
  • strikke lidt på den sorte trøje så den snart kan komme på lækre mig :-) så vi kan være lækre sammen :-)
  • Nyde at have kreatid og prøve at følge hvad jeg har lyst til.....
  • komme igang med ungernes halsedisse det kunne også være ret fedt :-)
Så var nok lige vel optimistisk i sidste uge, men hvad det er vel heller ikke så galt :-)

Nu vil jeg tulle rundt inden vi skal til fødselsdag det er cowboyfest så cowboystøvlerne er fundet frem og en lang nederdel med vest til... bliver da sikkert stinkende lækker :-) 
Humøret prøver vi også at finde frem, også skal det helt sikkert nok gå altsammen...

God weekend til dig og dine :-)


5 kommentarer:

  1. Du har helt ret, din nye to-do liste er meget svævende, men sådan må det da også være.
    God fest i aften.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  2. Fine ting du har nået ....
    Kan godt forstå du har sat listen lidt ned
    Go cowboy fest
    Knus

    SvarSlet
  3. Det er fedest når man kan krydse ting af listen, så derfor stemme jeg også for realistiske lister.

    SvarSlet
  4. Hvis det var et ugeprogram der var på din to-do liste, så var det godt nok også ambitiøst.
    Flotte ting du har lavet.

    SvarSlet
  5. Hej Marion
    det er lige før jeg selv bliver helt forpustet af din liste ..
    og så tør jeg da slet ikke se min egen i øjnene.
    Fik vinget nogle ting af her i weekenden (rengøring) men det er som om listen bare vokser alligevel.
    håber I havde en god fest igår ?
    hilsen Mona

    SvarSlet