onsdag den 21. november 2012

Nyt look....

Ja som du kan se, har bloggen fået nyt udseende.. Var træt af det lyserøde... Ikke fordi jeg egentlig selv ligger så meget mærke til det for sjældent jeg er inde og kigge på selve bloggen... 
Men noget nyt måtte der til...

Om jeg er tilfreds.. det har jeg ikke besluttet mig for endnu.....


Vi er gået lidt igang med julerierne her i huset og drengene er skam også kommet igang... Især sune går til den, Simon kommer lidt engang imellem og er med og går så lidt igen, men hans kugle skal også nok blive færdig... Men det må tage den tid det tager...

Sunes hænger derimod fint og venter på, at det bliver jul....

Er de ikke fine....




Jeg lavede selv rigtig mange af dem for en del år siden, og hele vores juletræer er fyldt med kugler, trommer og kræmmerhuse i disse styropor, og drengene synes de er skønne og lave, så godt jeg stadig havde nogle på lager, selvom sune nu mener, at jeg nok må ud og købe lidt flere kugler og ligende så han kan masseproducere.... :-)

Mine julerier har bestået i at lave disse hjerter syet på symaskinen, af en masse stofrester, fyldt med fyld fra en gammel monteringspude og så lige syet sammen i hånden...
Tænk det har taget det meste af dagen at få dem lavet... Men sådanne er det jo med de små ting de tager altså tid at lave... Men synes nu de er blevet meget søde :-)


Ellers strikkes derud af på projekt fødselsdagsgave til min mutti, og på den sorte trøje.... Når jeg strikker på den sorte trøje.. sidder jeg og krydser hvad krydses kan for at knap 100 g garn pr. ærme er nok, men mon dog ikke det går.... Har på forhånd besluttet at det bliver trekvartærmer.. :-)

Vejret er dog godt nok gråt og trist i disse dage, men synes egentlig det gir en hyggelig stemning når jeg sidder i kreaværelset med stearinlysene tændt og sysler med mine julerier :-)

Festen i lørdags gik over alt forventning, alle prøvede deres for at holde en god stemning, desværre er der stadig ingen bedring med hendes mand, men vi håber da stadig for at der sker et lille mirakel....

Håber du nyder disse dage, og får tid til lidt hygge i det grå med skønne stearinlys...

4 kommentarer:

  1. Jeg hygger og arbejder i en skøn forening. Dine hjerter ser fine ud. Jeg er også i hjertehjørnet, men det ser du nok. Styroporkugler lavede jeg også for nogle år siden, ti hi..

    Kh. Lis

    SvarSlet
  2. hej Marion. Uh - jeg har for meget stress på til at kunne hygge mig - men indtil videre hænger jeg så nogenlunde på, og når det vigtigste (pakkekalendere har været det store fokus i denne uge). Det er nogle fine juleting du har fået lavet - og din blog har fået et flot look.
    hav en rigtig god dag.
    hilsen Mona

    SvarSlet
  3. Tillykke med det nye look. Det ser rigtig godt ud. Dine hjerter er også flotte.
    Rigtig god bedring med manden.

    SvarSlet