onsdag den 13. juni 2012

Jeg kom lige til....

At snige mig ind i hobbyværelset i går og lave denne her sag...



Kanterne og de snore i siderne lavede jeg så først i formiddags..
Jeg er ret vild med den effekt det giver med de snore jeg har lavet i siderne...

Det er en jeg havde i mit hovede og så tænkte jeg, at der ikke var andet for end at prøve....

Har taget billeder undervejs af processen, så overvejer lidt om jeg skal ligge den ind, hvis andre har lyst til at lave sådanne en...

Så har jeg fået min arbejdsplan for de næste 4 uger... såeee den næste tid får jeg vist ikke så meget kreatid må man sige.. 

Men til gengæld kan jeg gå og hygge om stoffer hele dagen..

Hmmm tror jeg går bankeråt af at arbejde i den butik......

Vejret har jo ellers været dejligt her i det sydlige sjælland dog, er det temmelig irreterende at det skal blæse, ellers havde det bare været helt perfekt...

Håber, at du har haft en dejlig dag i dag...

11 kommentarer:

  1. gode ideer du får - den er rigtig flot og en god facon....Smart

    SvarSlet
  2. Du er jo bare blevet sååååå dygtig til at sy - glæder mig til at se den sorte som du skal i gang med..

    Stor krammer herfra :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. tusinde tak skal du have :-) den er vist også min ynglings lige for tiden

      ja er også selv ret spændt på den model for den er lidt mere avanceret end noget af det andet jeg har syet :-)

      Slet
  3. Det var da noget af en smart sag du lige fik syet dig der :o)
    hilsen Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. ja er også bare så glad for den har den på idag og den sidder bare så godt :-)

      Slet
  4. Stilet at du allerede selv designer. Du er vist kommet på din rette hylde. Flot top du har lavet.

    SvarSlet
    Svar
    1. mange tak det var nu ikke så svært ;-) ja jeg elsker at lave alt kreativt. og lige nu er det så syning men strikker og hækler skam stadig :-)

      Slet
  5. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er VILDT imponeret over, at du er så lærenem. Det er jo ikke længe siden, at du startede med at sy, og se nu hvad du kan fremtrylle allerede.

      FLOT FLOT FLOT!!!

      Slet
  6. Hvor er den lækker! Ville godt nok ønske, at jeg kunne sy. Rigtig god fornøjelse med den nye maskine :-)

    SvarSlet