torsdag den 21. juni 2012

gammel kone...eller???

Træt kan man vist roligt sige, at jeg er i disse dage. Det er hårdt at komme igang igen, så mange ting der lige skal læres.
Men det er nu også meget fedt. Synes kontakten med kunderne er hygge og sjov, og fedt at kunne omgive sig med stoffer hele dagen..

Imorgen bliver jeg helt sikkert ruineret, for har helt sikkert forelsket  mig i mindst halvdelen af stofferne :-) har lagt noget frem som skal med mig hjem imorgen.

Kreatiden er altså bare totalt død for tiden, at tænke, at jeg skulle sige, at jeg er for træt til at få strikket, hæklet eller syet noget som helst er næsten utænkeligt og gør ondt at indrømme, at jeg bare ikke lige orker det i disse dage. Der er så mange indtryk der lige skal bearbejdes :-)

Håber du har nydt dagene med solskin og at du får lavet en masse skønne kreasager..

Vil prøve at holde mig vågen bare til ungerne kommer i seng :-)

10 kommentarer:

  1. Ja, selvfølgelig er du træt!!! Men lige om lidt er det meget mindre besværligt, jeg håber meget, at du bliver rigtig glad for det.

    SvarSlet
    Svar
    1. ja vi håber at jeg når jeg har vænnet mig til det ikke ligger splattet ud i hjørnet af sofaen hver aften :-)

      Slet
  2. Åh hvor er jeg glad for at høre at det ikke bare er mig der er bombet af at være på arbejde he-he .... Det stjæler en masse tid , det jo . OG gammel kone , nej da :-)
    God arbejds uge

    SvarSlet
    Svar
    1. ja det er jo når vi skal igang med at lære noget nyt og man har vænnet sig til at gå hjemme :-)

      Slet
  3. Hej Marion.
    Sådan er det at starte nyt. Hjernen er lige på overarbejde en tid - men det finder heldigvis sit naturligenleje igen. Og SÅ får du tid til at forvandle alle stofferne til lækre kreationer :)
    Dejligt at høre at du er glad for det
    Hilsen mona

    SvarSlet
    Svar
    1. tak skal du have lyset må jo være forude :-)

      Slet
  4. Kære lækre Marion

    du er jo ved at være en gammel kone :-)

    Hilsen den søde

    SvarSlet
    Svar
    1. ja ja du så er den vist god med dig :-)

      Slet
  5. Mon ikke der komme strike/sy tid igen, når du har lidt mere rutine. God weekend.

    SvarSlet
    Svar
    1. ja der kommer nok noget mere energi når det hele ikke er så nyt...

      Slet