fredag den 16. marts 2012

messe i middelfart

Godmorgen sidder og vågner lige så stille.

Er tideligt oppe så vi kan komme afsted i god tid til messen, der er jo en lille bid vej.

Pastella nåede ikke frem igår, så den når ikke med idag, møgærgeligt men sådanne er det bare sidder og ægre mig over, at jeg ikke selv tog den med  istedet for at sende den, men man kan jo altid sidde og være smart og bagklog. 

Men pyt med det.  

Jeg glæder mig ihvertfald til at komme afsted så må hellere få gjort mig klar til at hente en af mine strikkeveninder så vi kan  komme på roadtrip :-)

Håber du får en god dag

1 kommentar:

  1. God tur fra Præstø til Middelfart.
    Om et par timer er jeg også på vej :)

    Sådan er livet nogle gange, men der kommer sikkert andre tidspunkter hvor kjolen kan vises frem.

    Kh. Lis

    SvarSlet